100 Mutlu Gün #Gün18

100 Mutlu Gün'ün ilk günü dün gibi, 18 olmuş. Ne mutlu. :) Bu aralar demem o ya, #GoHard günlerindeyim...

Gün 18 : Hedef koy, yüksel.

Sanırım hayatımda bir kere yaşadım bunu. Çok büyük bir hedefim vardı, ne mutlu ki başardım onu. Fakat hayatımı o kadar bu hedefe odaklamıştım ki, bunu başardıktan sonra "E, şimdi ne için yaşayacağım ben?" hissi sardı ruhumu. Bu histen sonra hemen kendimle bir toplantı yaptım ve ne istediğimi sordum hayatta. Buna göre de kabataslak bir yol çizip yeni hedeflerimi belirledim. Bu mevzu bana insanın bir hedefinin olmasının, nereye gittiğini bilmesinin önemini hatırlattı tekrar. Bugün hedeflerim doğrultusunda güzel bir araştırma yaptım; son yıl ortalamam ne olmalı, nelere ihtiyacım var etraflıca düşündüm. Yeni bir hafta geliyor, planım tamam ve koşturmaya hazırım. :)

Dilerim hayatınızın her döneminde bir hedefiniz olur ve küçük adımlarla büyük mesafeler alarak hayallerinize ulaşırsınız.

Sevgiyle

Yorumlar

Popüler Yayınlar