Greek Salad, Souvlaki, Bol Kekik, Mythos Bira...

Ne başlık ama değil mi? 

Geçenlerde bir "Greek masa" kurduk; daha doğrusu Greek kişisi kurdu, ben yedim. :p Lezzeti taşan fotoğraflar çıkınca ortaya, sizlerle de paylaşmak istedim. Son zamanlarda yemek yapmaktan ve fotoğraflamaktan öyle zevk alıyorum ki, sanki ileride işim haline de gelecek gibi hissediyorum. Zira o "işini sevmek" hissi böyle bir şey sanırım. Başım dönüyor mutluluktan, "tarif toplayıcısı" diye bir şey varsa ondan olayım ben. Neyse, şimdi sakinleşip fotoğrafların hikayesine dönelim...

 Öncelikle dünyanın en mantıklı icatlarından biri, tek seferlik mangal.




 Her şeyi içinde, portatif yak, yap, at.

 

Ve Selanik'te souvlaki, Atina'da kalamaki denen şişler hazır. Kalamaki aynı zamanda pipet demek Yunanca'da; Selanik-Atina arası atışma konusudur hep. Ben de bir Selanikli olarak derim kii; kalamakiyle kola içilir, bu souvlakidir. :) Üzerine limonla servis edilir!


 Sıcacıkken tuz ve dağ kekiği serpmeli biraz...


Yanına da kalamata zeytinleriyle süslenmiş klasik horiyatiki, yani bilinen adıyla Greek salad. Ona da bol kekik elbet.


 Ve Yunan biralarından mythos...


Bol muhabbetli, güzel yürekli insanlarla masalarımız olsun hep dilerim... Geriye kalan günler hep böyleleri oluyor zira.

Görüşmek üzere,
Melis


Yorumlar

  1. Merhaba,
    Yunanistan marketlerinde 0.5 lt pet şişe suyun fiyatı ne kadar acaba??
    Bir ticaret fikrimiz varda..

    YanıtlaSil
  2. Hello. In the supermarket 0.5 liters 0.15 €. At the kiosk 0,5 €.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar