1 Fotoğraf, 1 Hikaye #3

Uzun zamandır bakmadığım Hollanda fotoğraflarına baktım bugün.
Serinin 3. hikayesi de buradan çıktı. 
Bu fotoğraf göründüğünden daha fazlası aklımda.


Rotterdam'da, okul ile E-on isimli bir şirkete gitmiştik. Genelde bu tarz case day'lerde bazı ikramlar olur, öğlen yemeği niyetine gelen çelimsiz ama lezzetli sandviçler vesaire. Bunun en güzel yanı bana enteresan gelen tatları ikram edişlerini, hani 'o kafayı' gözlemlemek. 

Fotoğrafta şu kek gibi olan Hollandalıların pek sevdiği - ultra tereyağlı bir tatlı, ortada hazır çikolata ve en sağdaki zaten meşhur stroopwafel'ları. Greenpeace Amsterdam'daki case day'de misal, ilk kez "peynir dilimleyici" diye bir aletle tanışmıştım, milyon tane farklı sos şişesi yanında. Başka ülkelerde sosyal hayata karışmanın en güzel yanı bu sanırım; çok basit bir olaydan bile inanılmaz heyecanlı noktalar çıkabiliyor sizin için. 

Özledim buraları ki, ay sayıyorum bakalım.

*


1 Fotoğraf, 1 Hikaye #1

1 Fotoğraf, 1 Hikaye #2



Yorumlar

Popüler Yayınlar