Ses veriyorum.


Canım Yanni'min canım şarkısını dinleyerek yazıyorum, dilerseniz siz de dinleyerek okuyabilirsiniz.

Ses veriyorum, buradayım!
Bir zamandır yazamadım. Zira tüm fotoğrafların olduğu sayın bilgisayarım sürekli takılarak ziyadesiyle beni üzmekte. Birkaç şey deniyorum hala, olmazsa artık vereceğiz tamire. E başka bilgisayarda da ne ben rahat edebiliyorum, ne de yazmak istediğim şeylerin görselleri var. Biraz canımı sıktı bu durum ama halledeceğiz. Onun dışında görüşmeyeli hayatımda birkaç güzel şey oldu; yeni bir işe başladım, güzel insanlar tanıyorum, gün sayıyorum, çok seviyorum, yepisyeni hayaller kuruyorum ve bu ara bolca Sokrates okuyorum. En kısa zamanda bilgisayar işini halledip yazmak istediklerime devam edeceğim bakalım. Yorum ve mailleriniz için teşekkür ederim, iyi ki uğruyorsunuz buralara...

Melis


Yorumlar

Popüler Yayınlar