#Gün97 : Son Yıl, İlk Yıl

Evet efendiim...

Bu yıl, pek içime sinerek girdiğim üniversitemin son yılı; bitiyor artık, başlıyor artık. Okulun son yılı, uzun zamandır beklettiğim hayallerin ilk yılına açılan kapı.

18 yaşımı bitirdiğim doğum günümde, "farklı bir şey olacağını" sanmıştım. Ne bileyim, artık "reşitim" ya ben hani. Tık yok, hayat aynı seyirde devam etti. Fakat bu defa, yani okulu bitirdiğim zaman öyle olmayacak sanıyorum. "Aman işte, girer bir işe başlarsın paso iş-ev yapmaya." demeyin, büyük değişiklikler olacak, şayet yaşıyor olursak.

Nazar değmesin diyelim, bu seneye garip bir aşk ile, böyle ayrı bir çalışkan Melis olarak, heyecan ile başlıyorum okul yılına. Normalde okul çoktan açıldı; fakat iş yüzünden gidemedim henüz. Yarın işte son günüm olacak ve okula gitmeye, gayelere doğru bir nefes koşmaya başlayacağım.

Kırtasiye ürünleri - ıvır zıvır sevdalısı bir Melerence olarak, Selanik'ten aldığım mutluluk, güç saçan defterlerim ile, yeni döneme hazırım efem. :) 


Not: Alt kısımdaki etiketli defter formatı, Yunanistan'dailkokul çocuklarının kullandığı klasik defterlerden.

*


Yorumlar

Popüler Yayınlar