#Gün69 : EYLÜL!

Gün 69 : EYLÜL!

Hayır sayın okuyucu, tam olarak bilmiyorum. Fakat inanılmaz bir şekilde mutlu ediyor beni bu ay. 

Şu an daha iyi hissetsem de, bugün baştan sonra, son zamanların en kötü gününü geçirdim. İnsanlar gerçekten güzel konuşmayı bilmiyor. "Güç" hoşlarına gidiyor işte, garibanlar... Eylül bana yardım etti bugün; sakin olayım, yazık deyip geçeyim, çok takılmayayım. Eh, pek başaramadık ama yarın daha güzel bir güne uyanalım dilerim. Yine de garip bir mutluluk veriyor içime bu ay, yarın daha güçlü, daha güzel uyanacağız. 

Melerence, 12 gün sonra Selanik'e gidiyor, aylardan Eylül; hangi şefkatsiz bozabilir bu mutluluğu?! :) Ne demişler, başkalarının aptallığı için kendimizi cezalandırmanın alemi yok. Haaaydi iyi geceler olsun sayın okuyucu.

*


Yorumlar

Popüler Yayınlar