Ben bu aralar...

Sömestr tatili ile birlikte uzun zamandır beklediğim bir süreç başladı. Birkaç önemli başlık var şimdilerde. Her ne kadar pozitif baksam da hayata, bitmeyen ihtimaller denizi insanı düşündürüyor bir yandan. Fakat sürekli bir çaba ile her şeyin mümkün kılınacağında hala hemfikirim... Dilerim siz de hayal ettiğiniz hayatı yaşamak için gereken adımları  belirlemiş, vakit kaybetmeden yola çıkmışsınızdır.


Ben bu aralar...


Sevdiğim bir ajansta staj yapıyorum. Arada Greek Olives'ime bakıp mutlu oluyorum.




Şuna çok gülüyorum.




Oturma izni için print-sign-scan üçlüsü ile yaşıyorum. Gün sayıyorum.



Her ne kadar babam "Tamam güzel de, sen yine bildiğimiz şeyler yap." dese de, acayip tatlar deniyorum.



Hayın (-YI ile) komşuma gülüyorum.



Selanik'i, Frappe'yi, oradaki güzel insanlarımı ÇOK özlüyorum.



Flemenkçe çalışıyorum. Yunanca'da gırtlak var diyenleri, Flemenkçe'ye davet ediyorum. -GHH!



Şunu okuyup, düşünmeye davet ediyorum: klik

Hepsi birbirinden "armağan" bu üç insanın varlığı için minnet duyuyorum: klik

*


Yorumlar

Popüler Yayınlar