#Gün98 : Yunanca seviye sınav sonuçları çok VOHO!

Offff! O nasıl mutluluk sayın okuyucu!

#Gün95 'te, Yunanistan Konsolosluğu'nun Yunanca tespit ve kabul sınavına girdiğimi yazmıştım. 98. günde sonuçlarımı aldım ve VOHO! :)

Hay Allah, nasıl mutlu oluyorum ben bu işe... Babam "Sonuçları alınca annesini görmüş buzağılar gibi tepindiğine eminim." dedi, ne doğru söyledi! Tam öyle oldu vallahi. :) 

Şimdi, Yunanca'da dil bilgisinde en alt düzey A1: A2, B1, B2, G1, G2 diye yükselerek gidiyor bu. Geçen yıl da bu sınava girmiştim ve seviyem B2 çıkmıştı o zaman, ki Yunanca'ya dair yaptığım ilk profesyonel seviye tespitiydi bu sınav. Neyse efendim, yaklaşık bir yıl aradan sonra bu sınava tekrar girdim; öncelikle eğitime kabul edildim ve seviyemin G1'e çıktığını öğrendim ki, G2 artık Yunansınız gibi bir şey... VOHO! VOOOHO!

Şimdi tekrar başlıyorum eğitime ki G2'ye geçip uzmanlık sınıfını tamamlayayım. Asıl hedefim ise, Yunanistan'ın TÖMER'i gibi bir kurumun sınavları oluyor her yıl, işte buradan seviye gösteren bir diploma almak... Melerence çok mutlu ve daha gideceği çok yol olsa da, eh, azmin zaferini yaşıyor...

Sevgiler!


Yorumlar

Popüler Yayınlar