Ravouna 1906, İstiklal

Sanırım Ravouna'ya giden çoğu kişi "O kadar önünden geçip görürdüm burayı ama ilk defa geldim." diyor. Zira Ravouna Coffee & Bar 1906, İstiklal Caddesi'nde çok merkezi bir konumda. Üstelik geleneksel bir British pub havası olduğu ve genelde yabancı misafirler ağırladığı için, adeta önünden geçen herkesi ikinci kez dönüp baktırıyor kendine.

Ben de sürekli önünden geçerdim buranın, ta ki içeri düşene kadar yolum. Öncelikle burası en az 3 katlı, terası falan olan bir mekan, buna baya şaşırdım girince. Terası, manzarası, dekorasyonu da pek pek hoş. Bakalım neler yapmışız...




Terasın manzarası zaten çok güzel, akşamları daha da büyülü olur.


Legolar legolar...


İşte buraya bu mantar çorbası için gelin. Hollanda'da kantindeki fiks çorbaydı bu, o zamandan beri içmemiştim, yerken ağlamak istedim lezzetten. Şahaneydi.
Bu arada şu vazoya inanılmaz taktım kafayı, o kadar hoşuma gitti ki, atacaktım çantaya. :) Böyle simetrik duruyor hani. Nereden alınır bilen varsa bir yorum atıversin lütfen.


Annem çok güzel yapar bunu bak. Bu da güzeldi. :)


İşte bir akşam gelip, Boğaz'a karşı dostlarınızla güzel bir akşam geçirebilirsiniz şuracıkta. Dekorasyonu çok hoş üst katın da...


Bu kısmı akşamları daha bir "barvari" oluyor sanıyorum. Genel anlamda mekanın çok naif bir enerjisi var. Bu arada fiyatlar bir tık üst diyebiliriz ama ekstrem de değil. Ana yemekler 30+ diyelim bir fikir olsun.


Uzun lafın kısası; İstanbul'u yaşamak için güzel bir seçim Ravouna 1906.
"Habirelik bir mekan" değil ama, arada nokta atışı keyifli manzaralı akşamlar için pek uygun. :)

Sevgi & selam,
Melis



Yorumlar

Popüler Yayınlar