Hüsnü Arkan Konseri - 24.02.2016

Hüsnü Arkan'a tam anlamıyla "sarmam" çok eskiye gitmez aslında. Konserine bilet ayarladıktan sonra daha da çok dinlemeye başladım, Ezginin Günlüğü zaten malum idi.

Dün Trump'taydı konseri. Ne diyeyim bilmiyorum adamın sesi, performansı, "sağladığı hisler" için... Şöyle diyeyim; konser boyunca böyle 1 saattir masaj koltuğunda oturuyormuşum gibi bir hafiflik, müthiş tatlı bir ruh hali, huzur vardı üzerimde. Hiçbir konserde bu kadar içten, güzel hissetmemiştim bu güne dek. Barış mesajlarıyla başladı zaten konser; e adam çiçek gibi, sesi çiçek gibi. Üstelik konserden sonra 3-5 kişi kalmıştık ki kulise de uğrama fırsatı bulduk. Haliyle biraz yorgundu kendisi ama içtenliği baki. 

Kulise girdik, sarıldık, "Yalnız bir sorun var; benim konserden önce hiç derdim falan yoktu!" dedim. Hele o Kırık Hava'yı dinlerken, Aysu'nun dediği gibi "ciğeri salonda bıraktık çıktık" vallahi.

Ne diyeyim, böylesi bir sanatçı az gelir. Artık şarkılarını dinlerken bir başka hissediyorum... Hele ki bir sözleri var kimi şarkılarının, oooof be kardeş diyorsun, of. İyi ki var.


2016'nın 24 Şubat'ı, pek güzel bir akşam yaşadık işin özü. 


Kırık Hava ile...


*

Yorumlar

Popüler Yayınlar