Iyi Hisler

İyi hisler var içimde.

İki saatten az kaldı "01.01" ile selamlaşmaya. Tarih gibi, her şeyin sıfırlanacağı, en güzel, en pozitif duyguların ruhu dolduracağı, mutluluk dolu bir yıl olsun dilerim. İyi hisler var içimde...

Gerçekten, "ölüvermek" çok kolay. Başkalarının fikirlerini alsanız da, yalnızca kendi yüreğinizle karar verin dilerim; ruhunuzda, içinizde hissettiğinizi yapın. Hataysa, yeni bir şey öğretecek demektir hayat; değilse, daha ne olsun. :) 

Dileklerimizin, hayallerimizin yolunda güzel adımlar atmayı, çok çalışmayı, hak etmeyi, ruhumuzda çizili resimler içinde yaşayabilmeyi diliyorum. Zaman çok hızlı geçiyor, bunu her daim akılda tutarak, her bir saniyenin hakkını vererek yaşamayı diliyorum. Yetmiş yaşına geldiğinizde "Ne de güzel bir ömür yaşadım, dilediğim gibi..." diyebilmenizi diliyorum. Bugün, yarınlarınız için hayal ettiğiniz yaşama yakışır şekilde hareket etmenizi diliyorum. 

Ailenin kıymetini her an hatırlamanızı, iyi insanlarla dolu, şefkatli bir ömür geçirmenizi, çok sevmenizi diliyorum.

2014 tüm dünyaya şefkat getirsin, mutlu yıllar!

Yorumlar

Popüler Yayınlar