Kaş ve Kirpik Uzatan Reçetem

Tam olarak sonuç aldıktan sonra yazmak istediğim bir 'reçetem' var sizlere bugün. Uzun bir araştırmadan sonra bu iki yağı karıştırarak kaş ve kirpik uzatılabileceği, gürleştirebileceği sonucuna vardım okuduklarımdan; lakin elbette önce deneyip bir sonuç görmek istedim. Özellikle kaş konusunda oldukça başarılı olduğunu görünce de mutlaka yazmak, paylaşmak istedim.

İki malzemeye ihtiyacımız var bu karışım için:

Hindistan cevizi yağı, ki deva olmadığı dert yok desek yeri. :)
Badem yağı, ki saç dökülmelerinde bile kullanılan bir yağ.


İki yağı 1'e 1 ölçüsünde karıştırdım önce.


İyice eriyip karışan yağları ufak bir kaba aldım.


Ardından kaşlarıma parmak yardımıyla, çok abartmadan uyguladım. Çok abartmadan derken, yağ mevsime göre akışkan ise gözünüze damlayabiliyor. Bazen 2-3 günde bir, bazen haftada bir yaptım bu işlemi. Kaşlar için, kesinlikle daha fazla kaş çıkıyor zamanla, çok net bir biçimde gözlemledim bunu.

Kirpiklere uygularken ise eski bir rimel fırçamı temizleyerek, göze kaçırmamaya dikkat ederek uyguladım. Kirpiklerde çok net bir gürleşme göremesem de, hafif bir uzama farkettim. Ama bu sizin kaş ve kirpik yapınıza göre artabilir de.

Tavsiyelerimle efendim, bu yağların cildinize uygun olduğundan emin olduktan sonra uygulamanızı öneririm. Dilerim sizler de yararını görürsünüz. 

Görüşmek üzere,
Melis

Yorumlar

Popüler Yayınlar