9 Şubat 2016 Salı

"Bu yazı dünyaya sözüm olsun..."


Kulaklığı takıyorum, en yüksek ne kadar olabilirse ses...

Ne çok kötü insan tanıdım son zamanlarda.
Ne çok kötü insan gelip geçti hayatımdan.

"Kötülük" mü denir emin değilim, konduramıyorum bir türlü.
Bir arkadaşım dedi ki: "Kondur Melis!". Kondurmak gerekiyormuş.
Farkındalığa soyunan tarafımın yanında, deli gibi bir saf yanım var hala; kızamıyorum kendime ama bir sinir harbi içimde, bir kırgınlık.

Ne çok kötü insan tanıdım şu aylarda!
Ne çok ego savaşının ortasında kaldım, resmen şoka girip izlemekten başka bir şey yapamadan öyle. Ne çok bilmediğim kötülük varmış insanların içinde... 
"Meğer" ben ne iyi insanmışım!

Ben çok "olmuş" olduğumdan değil ama; evet be sayın okur, 'ben bile' saf kaldım! İnsanlar, hırsları, çirkinlikleri, komik bir yapay çaba; hayatım kötü insana doydu.

Dilerim lüzumsuz çabalarla yaşamı harcamayan, rol yapmayan, her şeyin özünde iyilik-naiflik olduğunu hatırlayan insanlarla baş başa kalırız yaşamda.
Kötülük görmek çok ruh kırıcı zira. 
Şaşırtıcı. 

Geç sen "büyük" ol tamam; al mevkiler senin olsun! Al para, zafer, güç, ne istiyorsan hepsi sende kalsın. Yeter ki kötülüğünü bulaştırma yaşamıma, inancımı kaybettirme iyiliğe. Olmayacağım ben sizin gibi, sizinle baş etmek için sizin gibi olmayacağım. 

Bu da dünyaya sözüm olsun.

Kulaklığı takıyorum, en yüksek ne kadar olabilirse ses...
Bir Chopin, bir ben yetiyor dünyanın kötülüklerinden kaçıvermeye.
Müzik bitene, kulaklık çıkana kadar en azından...

Bu yazı dünyaya sözüm olsun; onlar gibi olmayacağım.

*


2 yorum:

  1. Olma Melis olma. Sen de onlar gibi olursan ne farkın kalır onlardan? Olmadığın için sen onların gözüne batıyorsundur zaten. Çünkü insan kendinde olmayanı hele de kendinde olmayan iyi kalbi,neşeyi,bilgiyi daha çok hasetle karşılıyor.Bloğuna fon müziği olarak böyle naif bir şarkıyı koyacak kadar hayat melodisisin.Ve emin ol, senin melodi olmana çıldırıyorlardır çünkü onlar boğucu, duvara çarpan mutsuz sesler. Sen ayçiçekleri içinde gez, denize yürü, Yunanca şarkı söyle,sev sevil, mutlu ol hep. Bloğu açınca çalan düeti sana hediye ediyorum.Kotsiras'ı da ne sevdiğini biliyorum, onun sana söylediğini düşünerek dinle.
    Sonra da diyorum ki kontexte pek uymasa da: "Etsi einai h zwh kai pws na thn allakseis; Alloi klaine kai alloi gelane dhladh"... "kai na thumhtheis prin fugeis na sou dwsw kokkino garifalo ki ena gluko fili"...
    Canını sıkma! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mia fora ki egw koitaksa pisw, eipa na xathw na min gurisw...

      Sil