9 Şubat 2016 Salı

1 Fotoğraf, 1 Hikaye #4

Serinin dördüncü fotoğrafını ve hikayesini bir ayrı seviyorum.

Pek belli olmasa da fotoğraftaki cisim benden 2,5 yaş büyük abim olur. Sarışın, böyle tek ton yeşil gözlü bir haindir kendisi. :P Anneanneler büyük dedeler falan hep renkli gözlü bizde, eh azıcık haksızlık olmuş sayın Theos ama olsun. :)

Bu fotoğraf birkaç yıl önceden. Bir önceki evimizdeydik o zaman.

Ailece İrlanda halk müziklerini pek seviyoruz. O gün kardeşim şu şapkayı takınca tam İrlanda'nın köyündeki bir genç oldun dedim, yok pantolon askısı buldu taktı, yok gitarı aldı derken baya güldük. E dedim ben de elden geldiğince gideyim İrlandalı olayım? İşte saçlar örüldü, örgü hırka (-ki hala çok severek giyerim) giyildi, annem fotoğrafları çekti falan. :) Öyle bir gaza gelmiştik, eğlenmiştik baya bu fotoğraflar çekilirken... Hala ne zaman baksam çok mutlu hissederim; ailemde bir tutam delilik olmasına tekrar tekrar memnun olurum. Yaşamın özü, en değerli anları aile ile geçirilen o matrak anlar sanırım. Büyüdükçe bozuluyor her şey sayın okur, öz yitiyor. Bu yüzden 4. fotoğraf hikayemin yeri bende bir başka. Seviyorum seni kerata. :*



1 Fotoğraf, 1 Hikaye #1

1 Fotoğraf, 1 Hikaye #2


1 Fotoğraf, 1 Hikaye #3

4 yorum: